پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227637
طرح جديد سناي آمريکا براي تحريم ايران
تاریخ انتشار : 1395/11/07 09:05:04
نمایش : 1098
پايگاه اينترنتي نيوزمکس اعلام کرد سه سناتور آمريکايي طرحي جديد را براي تحريم غيرهسته‌اي ايران ارائه کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سناتور مارکو روبيو، جان کورنين و تاد يانگ، روز سه شنبه بار ديگر قانون تحريم هاي غير هسته اي ايران را براي دنبال کردن اعمال تحريم هاي قوي مالي و اقتصادي عليه ايران و تحريکات غير هسته اي اين کشور به ادعاي حمايت از تروريسم و توسعه موشک هاي بالستيک ارائه کردند.

 

روبيو، سناتور جمهوري خواه ايالت فلوريدا در بيانيه اي مطبوعاتي گفته است «بعد از سالها امتياز دهي و انعطاف يکجانبه از سوي دولت قبل (در آمريکا)، حال زمان آن رسيده است که آمريکا اقدامي جدي عليه ايران انجام دهد. من به دنبال همکاري دولت جديد هستم تا ايران را در رابطه با تهديدهاي غير هسته اي و هسته اي به پاسخگويي واداريم.»

 

يانگ، سناتور جمهوري خواه اينديانا هم مدعي شده است ايران به علت حمايتش از تروريسم و «توسعه تخاصمي موشک هاي بالستيک که تهديدي براي متحدان آمريکا، نيروهاي مستقر و در نهايت خاک آمريکا به شمار مي آيد» يک تهديد به شمار مي آيد.

 

کرينون، سناتور جمهوري خواه تگزاس نيز همزمان با معرفي اين طرح، از کنگره و رئيس جمهور آمريکا خواسته است «تحريم هايي با پيامدهايي واقعي براي اقدامات ايران اعمال کنند.

 

روبيو و کورنين پيشتر در ماه دسامبر اين طرح را در کنار کلي آيوت، سناتور وقت جمهوري خواه از نيوهمشاير و مارک کوک، سناتور جمهوري خواه ايلينويز ارائه کرده بودند.

خبرگزاري صدا و سيما

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html